bangun pagi dan pergi kerja seperti hari yang lain.

Semalam.


Lepak-lepak. Movie yang tak berapa movie night. Pizza night. Fattening night. Black Label tapi tak mabuk night. Gossipping night. Reunion night. Semua dalam satu. Aku baru tahu satu perkara yang shocking. Maybe bukan untuk kamu orang. Tapi bagi aku. And it's a little bit creepy.


Amat shocking.


Sampai tak mampu untuk taip. Okay, too much.


Aku baru sedar,


aku adalah peminat Michael Jackson. Eh, tapi aku tak minat dia. Aku minat lagu-lagu dia.., kot. All this while aku sendiri tak sedar bagaimana ini berlaku. Pelik kan. Creepy.


I blame it to R. Dia yang buat aku tengok DVD Konsert Michael Jackson semalam. He made me! Secara unconsciously badan aku mula bergerak tanpa disuruh. Kepala mula bergoyang. Kaki mula menghentak mengikut irama.


Semua ini tanpa arahan dan berlaku dengan pantas. Unconsciouly.


Creepy kan?


Lebih menakjubkan aku sing-a-long with his songs. Perhatikan betul-betul. Songs. Bukan a song. It's songs. Maknanya banyak. Bukan satu.


Yang paling tak boleh blah kawan panggil pun aku tak dengar. Diorang mahu tekan button next aku jerit "NOOO!!! I LIKE THIS SONG!".
(F.Y.I lagu tu tak best pun sebenarnya)

Paling ajaib,


Aku ketepikan pizza! Keajaiban ini seperti Fergie dapat melenggokkan lagu Enjit-enjit Semut dengan sempurna. Magical tapi bukan mustahil. LOL.


Satu malam aku tersenyum.


Oh yah, hari ini adalah hari cuti di Saatchi. Dari semalam. Duduk dan tiada benda untuk dilakukan. The most challenging thing aku buat hari ini: Try staying awake.


Dan mengangkat kotak.


For real.


Tak tipu.


Tak produktif langsung.


I said this thousands of times and I'm gonna say it again: I felt like stabbing my face. Just to kill this boredom.


Atau, aku perlu beli termometer dan mula menyukat suhu harian di sini.


Fucker lah, sejuk gaban macam dalam peti ais.

STIM BAI muahahaha =)